Bejelentkezés

Email cím:

Jelszó:

Regisztráció Elfelejtettem a jelszavam

Miért érdemes internet szolgáltatót váltani?
Bookmark and Share
A szolgáltató váltásról általában
Kevesen tudják, hogy internet szolgáltatót hasonlóan egyszerű váltani, mint biztosítót, s ezzel akár évi több tízezer forint is megspórolható. Éves szinten a gépjármű kötelező biztosítások előfizetőinek negyede új szolgáltatóra vált, ez mintegy 1 millió átkötést jelent. Az internet szolgáltatások piacán a váltások aránya csupán pár százalékos lehet. Mi egy olyan eszközt szeretnénk a látogatóink kezébe adni, amivel könnyen és gyorsan tudnak összehasonlítást (ár, minőség, stb.) végezni az aktuális internet ajánlatok között és a számukra megfelelőbb szolgáltatóra tudnak váltani.
Piaci helyzet
A Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) szabályozása alapján a szolgáltatók között gyorsan, ingyen és szolgáltatás kiesése nélkül válthat szolgáltatót a felhasználó portálunkon keresztül. Az internet piacának éretté válásával már egyre kevésbé az új előfizetőért megy a harc, sokkal inkább a szolgáltatóváltó ügyfelekért. Az ADSL és kábeles internet piac további bővülése korlátozott, inkább lemorzsolódás várható, míg a mobilinternet sok korábbi vezetékes szélessávú előfizetőt csábított át az új technlógiára.
Kereskedelmi okok
  • Kedvezőbb elérhető díjak az internet szolgáltatók folyamatos akciói miatt
  • Csupasz ajánlatra történő áttérés esetén a telefonvonal eddigi költségének megspórolása
  • Csomag ajánlatban több szolgáltatáson (pl. internet + telefon + TV) egyidejű spórolás
  • Szolgáltatók a már meglévő előfizetőiknek ritkán adnak kedvezőbb feltételeket a hűségidő letelte után. Bizonyos szolgáltatók díjai emelkednek is a hűségidő lejáratát követően.
Műszaki okok
  • Nagyobb sávszélességű szolgáltatásra/szolgáltatóra váltás
  • Átviteli technológia váltás : helyhez kötött vezetékes internet kapcsolatról vezeték nélkülire vagy mobil internetre
Ügyfél elégedettségi okok
  • Váltás jobb ügyfélszolgálatot üzemeltető szolgáltatóra, ahol a hibaelhárítás és ügyfélkezelés jobb a jelenleginél, az ügyfélpanaszok száma kevesebb.