Bejelentkezés

Email cím:

Jelszó:

Regisztráció Elfelejtettem a jelszavam

Általános tudnivalók
Bookmark and Share
Mi az ADSL?
Az ADSL (Asymmetric Digital Subscriber Line = aszimmetrikus digitális előfizetői vonal) technológiával a hagyományos (analóg) telefonvonal nagysebességű internetezésre alkalmas digitális vonallá alakítható. Az adatkommunikáció két irányának (feltöltés és letöltés) sebessége eltérő (aszimetrikus) - a legtöbb internetező számára fontos letöltési irány sokkal gyorsabb, mint az általában alig használt feltöltési irány. A szolgáltatáshoz telefon előfizetés szükséges az egyetemes szolgáltatók (Magyar Telekom, Invitel, UPC Telekom) valamelyikénél.
Az ADSL szolgáltatás előnyei:
  • Nagysebességű internetkapcsolat és beszéd/faxkommunikáció párhuzamosan egy hagyományos telefonvonalon.
  • Időben és adatforgalomban egyaránt korlátlan internetkapcsolat.
  • Az ADSL által kínált adatbiztonság jóval nagyobb, mint a hagyományos technológiák esetén.
  • A felkapcsolódás csupán pár másodpercet vesz igénybe.
Hogyan vehetem igénybe az ADSL szolgáltatást?
Az ADSL internet ma már szinte minden településen igényelhető, a lefedettség majdnem országos szintű. Fontos tudnod, hogy az ADSL internet használatához úgynevezett ADSL modemre van szükség. Amennyiben ilyennel nem rendelkezel, érdemes a szolgáltatótól megrendelni, hiszen enélkül az internet szolgáltatást sem tudod igénybe venni.
Mi a csupasz ADSL?
Hasonló mint az ADSL, kivéve hogy a csupasz ADSL szolgáltatáshoz nem szükséges telefon előfizetés, Ön csak az internet szolgáltatásért fizet. Fontos tudni, hogy a csupasz ADSL kiépülésével egyidejűleg az Ön telefonvonalán megszűnik a telefonszolgáltatás, így azon a továbbiakban sem hívást kezdeményezni, sem hívást fogadni nem tud.
A csupasz ADSL előnyei:
  • nem szükséges telefon előfizetés
  • csak az internet szolgáltatásról kap számlát, nincsenek további költségek
  • egyetlen céggel áll szerződésben
  • új előfizetők és szolgáltatót váltók is igénybe vehetik
Mit jelent a Prepaid ADSL?
Havi díjas internet előfizetőként minden egyes hónapban akár többszáz forintot fizet ki csupán a számlázással és postázással kapcsolatos költségekre. A Prepaid ADSL lényege, hogy nem havonta kell a szolgáltatásért fizetni, hanem az éves szolgáltatási díjat egy összegben, lényegesen kedvezőbb áron számlázza ki a szolgáltató. Az elmúlt évek során egyre több előfizető választotta ezt a fizetési konstrukciót, melynek révén az internetezés még olcsóbbá és kényelmesebbé tehető.
Ki számít új előfizetőnek?
Új előfizetőnek minősül azon ADSL igényt benyújtó egyéni telefon előfizető, aki az előfizetésében lévő távbeszélő vonalra, amelyre az ADSL-t igényli, az igény benyújtását megelőző 3 hónapban nem vett igénybe ADSL szolgáltatást és az ADSL szolgáltatás létesítésének nincs műszaki akadálya.
Mi az az E-számla?
Az elektronikus számla (E-számla) tulajdonképpen ugyanaz, mint a hagyományos számla, csak nem kinyomtatott, hanem elektronikus formátumban. E-számla választásánál a szolgáltató elektronikus formában küldi számláidat a hagyományos papíralapú számla helyett. A szolgáltatás díjmentes, egyenértékű a papíralapú számlával, tartalmában azzal megegyező. E-számla szolgáltatás igénylése esetén számláidat banki átutalással, bankodnál leadott csoportos beszedési megbízással vagy ATM-en keresztül tudod fizetni, csekkes fizetési mód nem választható.
Az E-számla előnyei:
  • környezetbarát, hiszen nem szükséges kinyomtatni
  • helytakarékos az elektronikus tárolásnak köszönhetően
  • díjmentes
  • gyors, hiszen a számlák a kiállításuk után azonnal megérkeznek, erről valamilyen elektronikus formában (email, sms) értesítést kapsz
  • egyszerűen lementhető és visszakereshető
  • biztonságos
Olcsóbban jutok hozzá, mintha a szolgáltatótól rendelném?
Oldalunkon keresztül leadott megrendelés ingyen van Önnek, sőt időt, energiát és pénzt spórol meg, mert nem kell személyesen elmenni egy ügyfélszolgálati irodába, nem kell sorban állnia. Otthonról vagy munkahelyéről pár perc alatt elintézheti a szolgáltatóváltás vagy új szolgáltatás megrendelését. A megrendelt szolgáltatás havidíja megegyezik a szolgáltató mindenkor aktuális árával.
Nincs ADSL végpontom, ha rendelek egy csomagot, akkor a szolgáltató kiépíti azt?
Online megrendelés esetén a szolgáltató ellenőrzi a szolgáltatás kiépíthetőségét és továbbítja igényét az ADSL végpont kiépítését végző Magyar Telekom felé. Amennyiben technikai okok miatt a kért címen ADSL szolgáltatás nem létesíthető, a szolgáltató erről postai úton értesíti Önt. Amennyiben a felmérés alapján ADSL szolgáltatás létesíthető, a Magyar Telekom a szolgáltatás megrendeléstől számított 30 munkanapon belül ingyen kiépíti az ADSL végpontot.
Milyen díjak terhelnek a modem árán és a feltüntetett havidíjon kívül?
A VáltsVelünk.hu portálon keresztül leadott megrendelések után nem számítunk fel külön díjat. A modem ára, valamint az internetszolgáltatás díja a kiválasztott internetszolgáltató és a megrendelő között kerül elszámolásra.